مراسم جوانه ها و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در آموزشگاه متوسطه اول و دوم شجره طیبه ندسا شهرک امام حسین(ع)بندرعباس بمناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

مراسم جوانه ها و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در آموزشگاه متوسطه اول و دوم شجره طیبه ندسا شهرک امام حسین(ع)بندرعباس بمناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

پیام ها: 0
فایل ها: 2
لینک کوتاه:
shajareschool.ir/k4T6W
متن خبر:

بسمه تعالی

سال تحصیلی جدید با شمیم خوش ربیع الاول  و تقارن آن با میلاد پرسرور اسوه علم اندوزی و آگاهی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و فرزند پاکشان، احیاگر علوم آل محمد حضرت امام صادق (علیه السلام) به ما یادآور خواهد بود که سعادت هر ملتی و آیینی در گرو معلم و ارزش وجودی او خواهد بود.
تکاپوی ره پویان دانش و علم در آغاز سال تحصیلی، صحنه‌های زیبایی را نمایان می‌سازد که برای همگان شادی‌آفرین، شورانگیز و مسئولیت‌آور است.
اینک با این زاد و توشه و در طلیعه میلاد حضرت ختمی‌مرتبت و آغازین‌روزهای هفته دفاع مقدس دستگاه تعلیم و تربیت وارد جریانی پویا و مقدس می‌شود که با نقش‌آفرینی همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت اسلامی به‌ویژه معلمان گرانقدر، مدیران ارجمند و اولیا بزرگوار زمینه تحقق آموزش همه‌جانبه همراه با کیفیت و عدالت آموزشی و تربیتی برابر را فراهم می‌شود.

تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار همراه با کسب علم است
فصل مهر ، فصل رویش جوانه های امید، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسید ،پاییز بوی مدرسه می‌دهد، بوی کیف و کتاب نو و مدادهایی که تا به حال تراش‌ نخورده‌اند.
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و شروع هفته دفاع مقدس مراسمی در متوسطه اول و دوم شجره طیبه ندسا شهرم امام حسین ناحیه ۱ بندرعباس در مسجد امام حسین برگزار شد 
هدف از برگزاری این مراسم در مسجد انس دانش آموزان با مسجدبعنوان جایگاه عبادت واینکه علم و عبادت را با هم پاس بدارند.
در این مراسم که مقارن شده بود با هفته دفاع مقدس و میلاد نبی مکرم اسلام و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام از مداح معروف شهر دعوت به عمل آمده بود که با مداحی زیبای خود همه را به فیض رساندند.
 آقای علی یاربرخورداری مدیریت متوسطه اول و دوم آموزشگاه شجره طیبه طی سخنانی ضمن تبریک گرامی داشت این اعیاد و هفته دفاع مقدس، نقشه راه سال تحصیلی را برای دانش آموزان و همکارانشان بیان نمودند.
 پیام تبریک مدیریت آموزشگاه آقای علی یار برخورداری بشرح زیر می باشد:
اینجانب آغاز مهر و طنین دوباره ی زنگ مدرسه و نسیم خوش تعلیم‌ و تربیت را که مقارن با هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاریهای دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس بوده و میلادنبی مکرم اسلام حصرت محمدمصطفی(ص) وامام جعفرصادق(ع) را به همه ی شما دانش‌آموزان و معلمان  پرتلاش ، مهربان و مهرپرور تبریک عرض نموده  و موفقیت روز افزون شما را از خداوند مهربان خواستارم.
در پایان از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.والسلام

تو هم می تونی با ورود به سیستم، نظرت رو با ما به اشتراک بذاری...
نظرات: